Czy nowoczesny system kolejkowy poradzi sobie z pełną ludzi poczekalnią?
Duże biuro rachunkowe w Gdyni postanowiło znacznie rozbudować swoją siedzibę. Powstały nowe, ogromne pomieszczenia dla pracowników zajmujących się księgowością i fakturowaniem. Zatrudniono też adwokatów, doradców podatkowych i ekonomistów. Stworzone również zostało centrum informacji inwestycyjnej. Tak duża rozbudowa sprawiła, że w niewielkiej poczekalni szybko zaczęły ustawiać się kolejki zdezorientowanych i niezadowolonych klientów. Chaosu nie udało się opanować pracownikom recepcji. Dlatego postanowiono zainwestować w nowoczesny system kolejkowy. To aplikacja komputerowa, która tuż przy wejściu pomaga petentom trafić do właściwych drzwi. Nie muszą już stać w jednej, długiej kolejce do recepcji, ale są kierowani bezpośrednio do osoby, która może im pomóc. Jeżeli klient chce zasięgnąć porady rachunkowej wybiera taką opcję za pomocą ekranu dotykowego komputera i otrzymuje numer pomieszczenia w którym znajduje się księgowość Gdynia uważa, że takie rozwiązanie doskonale się sprawdza w dużych firmach usługowych i budynkach użyteczności publicznej. W ten sposób można łatwo zapanować nad dużą liczbą ludzi i spełnić oczekiwania wszystkich klientów.
Leave a Reply